שנת 2021 עוד רגע נגמרת (מי היה מאמין) ואיתה מגיעה שנת 2022 ואנחנו צופים לה רק דברים טובים. 

אז רצינו לקחת רגע ולסכם לכם את השנה ולהתייחס לכל הדברים החדשים והנהדרים שקרו לנו בשנה האחרונה ומה עשינו כדי לשפר לכם את חווית הקנייה והשירות. כי אנחנו מקווים שאתם כבר יודעים שחווית הקנייה והשירות אצלנו בחנות היא הכי חשובה לנו וזה מה שהופך אותנו ל- פיצ'יפקעס שכולכם מכירים. (יש גם בונוס ???? בסוף העמוד, תסמכו עלינו)

 

אז מה היה לנו ב-2021?

 

  • הבאנו לכם עשרות מוצרים חדשים שאנחנו כל כך גאים בהם. כמו למשל - מקציף חלב נטען, נרות עם לד דמוי להבה, רדיו רטרו עם USB, קופסאות פלסטיק דמוי זכוכית ועוד הרבה דברים מגניבים נוספים. 

 

  • שדרגנו לכם את האתר, כך שתוכלו למצוא כל מוצר בקלות בלי לחפש יותר מדי ותקבלו חווית קנייה כיפית שעושה חשק לעוד. 

 

  • הכנו בלוגים כדי להוסיף לכם קצת טיפים ורעיונות שילכו טוב עם שלל המוצרים שלנו. טיפים למסלולי טיול, למתכונים, לניקיון ועוד. 

 

  • במהלך השנה, דאגנו לכם ל-הנחות מיוחדות, מבצעי חגים, קופונים, משלוחים חינם- הכל כדי לצ'פר אתכם ולשדרג לכם את כל תהליך הקנייה איתנו. 

 

  • הוספנו לכם הנחת משלוח לנקודת איסוף כדי לצ'פר אתכם כמה שרק אפשר ולתת לכם שירות מלא מא' עד ת' שדואג לכם. 

 

  • שמחנו ששיתפתם אותנו במחמאות ובחוויות הטובות שלכם. שמחנו שכתבתם לנו ביקורת, ששאלתם אותנו שאלות, שהתעניינתם ושהתקשרתם להתייעץ. 

 

  • גם ב-2022 אנחנו מבטיחים להיות שם בשבילכם, לייעץ, לענות על שאלות, להמליץ על מוצרים, לעדכן במוצרים חדשים וכמובן להמשיך לצ'פר אתכם במבצעים. 

 

♥ נשמח שתכתבו לנו אם יש מוצרים שממש אתם רוצים ובא לכם שנביא אותם לחנות שלנו 

 

♥♥ נשמח שתשתפו את האתר שלנו או מוצר ספציפי שאהבתם ובא לכם להמליץ לחברים ומשפחה

 

♥♥♥ נשמח שאם עוד לא כתבתם המלצה בעמוד הפייסבוק שלנו או בגוגל תקחו רגע לשתף אותנו, זה תמיד מרגש אותנו ועוזר לנו. 

 

המלצה בפייסבוק >> https://bit.ly/3lDMWB3 

המלצה בגוגל  >> https://g.co/kgs/zJJkfT 

 

♦ ובונוס אחרון, רגע לפני שהשנה נגמרת - 

רצינו לפנק אתכם בהנחות משמעויות ל-3 ימים בלבד. המבצע תקף בין ה-29.12 עד ה-31.12 ב-12 בלילה. כנסו לבחור את המוצר שלכם >>  מבצעים ששווה לראות 

 

חוץ מזה, מזמינים אתכם גם להירשם לניוזלטר שלנו, שם תוכלו לקבל תזכורות על מתי שופינג IL מתחיל וגם מוצרים חדשים שהכנסנו לאתר. (אל תשכחו לעקוב אחרינו, לחצו פשוט על האייקונים, כאן למטה.)

 

מזכירים לכם שהחנות שלנו נמצאת בת"א, כשאתם באזור, בואו לבקר, תעשו טיול בחנות ותגידו שלום. אנחנו מגיעים לכל מקום בארץ עם משלוחים, תוך 3 ימי עסקים. 

 

אנחנו פה בשבילכם,

משפחת פיצ'יפקעס