האם אתם זוג אוהבים או רווקים? 

 

חודש פברואר הוא חודש של הרבה ימים מיוחדים ואירועים. התחלנו ביום המשפחה, עוד רגע יום האהבה וגילינו גם יום מיוחד שנקרא 'יום הכיף להיות רווקים'. מה רע?

 

בואו נדבר רגע רק על הגברים

 

נשואים, בני זוג או רווקים - אף אחד לא זוכר אף יום. גברים לבד לא זוכרים דברים באופן כללי ובטח לא ימים כאלה שהמציאו. אולי פעם, היו זוכרים קצת את יום האם ונותנים נשיקה לאמא שלהם עם ברכה שעשו בגן. אבל עכשיו ברצינות, זוכרים שאנחנו פה בשביל לעזור. לכן, הכנו לכם חבילה רומנטית במיוחד. אפשר לבחור ולשלב וכמובן להוסיף כמה שבא ליד. 

 

מה קונים לדייט בוולנטיין?

 

  • זוג שמיכות כירבולית, שנמשיך להתכרבל, לצפות בנטפליקס ואלוהים יודע מה (: 

זה ממש שמיכה עם שרוולים שאפשר להעביר ערוץ בלי להוציא את היד מהשמיכה. 

 

  • סט פותחן יין בלחץ אוויר, כדי שנשתה יין ונרגיש שאנחנו ביקב בטוסקנה. הסט כולל פותחן פנאומטי, משפך מזיגה, פקק ואקום וסכין חיתוך. 

 

  • אמבט עיסוי לרגליים (שמתקפל!) כדי להירגע, להתפנק ולהשתחרר. רק צריך להיזהר לא להירדם עם הרגליים בפנים, מול הטלוויזיה עם הכירבולית והכוס יין בצד. 

 

  • אפשר להחליף את האמבט בסט נרות אווירה (דמוי לד) שנותנים תחושה אחרת לכל הערב הזה. זה מגיע עם שלט להדלקה וכיבוי מרחוק וגם טיימר לכיבוי אוטומטי (כדי לשמור על הסוללה).

 

בואו נדבר רגע רק על הנשים

 

מה נשים רוצות? היה סרט כזה, זוכרים? (אם אתם מספיק מבוגרים כדי להכיר את מל גיבסון). בכל מקרה, נשים רוצות יחס. רוצות שיראו אותן. נשים רוצות שיזכרו אותן. לא חייבים זר פרחים, לא צריך מסעדה מפוארת ובטח לא חייבים לילה במלון. מספיק שזכרת. מספיק שהתייחסת ודאגת למשהו! 

הרי ערב מפנק, רומנטי וזוגי בבית זה מושלם! לא צריך בייביסיטר, לא צריך לצאת בקור, לחפש חניה ולעמוד בתור. ובינינו, הרי בסוף יום ארוך, במיוחד עם הילדים, כולנו כבר נורא עייפים. כך שאם קנית לה את המארז הרומנטי שלנו - זכית בנקודות לכל השנה!

 

הרי, מה יותר טוב מיין, כירבולית, נרות אווירה ועיסוי לרגליים??



מה עם הרווקים והרווקות?

 

עכשיו מה עושים הרווקים והרווקות בערב ולנטיין? יש כאלה שבכלל לא שמים לב שיש את היום הזה. (במיוחד הגברים, זוכרים?). יש כאלה שמזמן ישנים במיטה ב-8, אחרי חדר כושר טוב וארוחה. ויש כאלו שמחפשים בילוי. מחפשים לחגוג את הרווקות. ותכלס, תחגגו, כמה שאתם יכולים ויכולות! 

 

הכנו לכם ערכה מיוחדת לזמן בילוי עם עצמכם. ערכת רווקים ורווקות. ערכה שסוגרת פינה. 

יש בה:

  • כוס בירה להקפאה - שלא תצטרכו לקום מהספה. 
  • קופסת אוכל אישית - בשביל לקחת את האוכל מאמא, יום קודם. 
  • ומטען אלחוטי שולחני - בשביל שלא תיגמר הסוללה עם כל הרילס והטיקטוק שתצפו בו.  

 

 

אז איך מסכמים?

 

מצד אחד תמיד טוב שיש סיבה למסיבה, כי חייבים לבלות ולחגוג ולא רק לשקוע בילדים או בעבודה. מצד שני, חייבים פינוקים והפתעות! לכן, המארזים המיוחדים שהכנו לכם, יעשו לגמרי את העבודה! מארזים מקוריים, מיוחדים, לא עוד שוקולד ופרחים. די עם הדובונים האדומים! פשוט פינוק נהדר לדייט ביתי עם בת או בן הזוג או עם עצמך. 

 

יום אהבה שמח, ויום כיף לרווקים ולרווקות מהנה!

 

חוץ מזה, מזמינים אתכם גם להירשם לניוזלטר שלנו, שם תוכלו לקבל תזכורות על מבצעים, מוצרים חדשים וכו'. (אל תשכחו לעקוב אחרינו, לחצו פשוט על האייקונים, כאן למטה.)

 

מזכירים לכם שהחנות שלנו נמצאת בת"א, כשאתם באזור, בואו לבקר, תעשו טיול בחנות ותגידו שלום. אנחנו מגיעים לכל מקום בארץ עם משלוחים, תוך 3 ימי עסקים. 

 

אנחנו פה בשבילכם,

משפחת פיצ'יפקעס