כל כך הרבה סוגים של מחבתות, איך נדע מה לבחור? איך נדע איזו מחבת מתאימה לכיריים שלנו? והכי חשוב - איך נדע איזו מחבת תשרוד הרבה שנים ותהיה קלה לניקוי?

 

אז החלטנו להרים את הכפפה ולהציג לכם כמה סוגי מחבתות, ככה שתכירו ותדעו מה קיים בשוק. וכמובן בסוף ניתן לכם את הטיפים שלנו לניקוי ואת ההמלצות שלנו למחבתות.

 

אז נתחיל בשאלה - כמה סוגי מחבתות יש?

 

  • מחבתות רגילות מנירוסטה שאין בהן איזה ייחוד מסוים חוץ מהעובדה שההורים שלנו עדיין מבשלים איתן. מחבתות שמחזיקות שנים. 

 

  • מחבתות עם פסים שמיועדות בעיקר לצלייה של בשר או ירקות. מעין תחליף למנגל ביתי. 

 

  • מחבתות מיציקת ברזל הן מחבתות כבדות מאוד ואפשר להגיע איתן לחימום בטמפ' מאוד גבוהה. הן מאוד עמידות בזכות הברזל ממנו הן עשויות. 

 

  • מחבתות נון סטיק הן המחבתות הידועות לכולנו. פה יש מספר טכניקות שונות של שימוש חומרים. המטרה הכוללת היא יצירת מחבתות שגם בטיגון בלי שמן, האוכל לא ידבק למחבת.



איך בוחרים מחבת שתתאים לצרכים שלנו?

 

חשוב שקודם כל נבין עם עצמנו כמה אנחנו באמת מבשלים וכמה אנחנו מזמינים מבחוץ או לוקחים קופסאות מההורים ???? אחרי זה נדאג לוודא שסוג המחבתות והסירים שאנחנו קונים מתאימים לסוג הכיריים שלנו. למשל, כיריים חשמליות, אינדוקציה או גז ידרשו מחבתות מסוגים שונים. ולבסוף, חשוב שנבין עם עצמנו האם אנחנו מבשלים בריא, ומעוניינים בבישול ללא שמן שעבורו למשל נצטרך מחבתות נון סטיק. או שאנחנו יותר מתעניינים בבישול ארוך שעבורו מחבתות יציקת ברזל יתאימו יותר. 

 

כמו בכל מוצר שנקנה חשוב שנבין 2 דברים מהותיים:

  1. מהם הצרכים שלנו? מה חשוב לנו בכל מה שקשור לבישול וטיגון. 
  2. מה יש לנו בבית כבר? איזה סוג כיריים? אילו מחבתות שכבר יש לנו בבית ואנחנו אוהבים?







איזו מחבת תשרוד יותר ואיך מנקים מחבתות?

 

לגבי ניקיון, יש הרבה שיטות, הרבה סוגי חומרים (טבעיים ולא טבעיים) שאפשר להשתמש בהם. אנחנו אהבנו את מה שהציגו בתוכנית הבוקר של פאולה וליאון. כנסו להציץ בקישור >> https://fb.watch/9t_CFHs41r/

אם אין לכם זמן לצפות, הטיפ לניקיון כלל שילוב של:

מלח, סודה לשתייה, סבון כלים וחומץ. לתת לכל המתכון הזה זמן להיספג על המחבת ואחרי זה לנגב ולהחזיק אצבעות שהכל יעלם בניגוב אחד. 

 

בנוסף, בקטע של פאולה וליאון המליצו שכל כמה שנים (ולפעמים פחות) צריך לרענן כל מיני מוצרים חשובים בבית ובמיוחד מחבתות וסירים שכבר לא טובים. 

 

ולסיום, ההמלצה שלנו שהיא גם התשובה לשאלה - איזו מחבת תחזיק לכם הכי הרבה שנים - אתם מוכנים לזה?

 

מחבתות cookcell

 

מדובר במחבתות שעשויות מנירוסטה, זוכרים בהתחלה שכתבנו שההורים שלנו עדיין משתמשים באותן מחבתות, כי מחבתות נירוסטה שורדות הכי הרבה? אז תוסיפו לזה חידוש נוסף - הפעם שיכללו אותן והוסיפו בהן את שכבת הנון סטיק המתקדמת בטכנולוגיה מיוחדת שעמידה גם לשימוש בכלי מתכת - כפות, מזלגות וכו' (חוץ מסכינים). בנוסף, הידית של המחבת לא מתחממת. 

 

כלומר, 

  • גם מחבתות שמחזיקות לאורך שנים וקלות לניקוי
  • וגם מחבתות בריאותיות שהאוכל לא בא במגע עם חומרים כמו אלומיניום, עופרת או קדמיום. 

 

בקיצור, למה אתם מחכים?

כנסו לרכוש את מחבתות cookcell החדשניות >>  https://bit.ly/3mpDEcj 

 

כנסו להציץ במחבתות אינדוקציה >> https://bit.ly/32w7R2s 

 

יש לנו כמובן גם סירי לחץ, סירי קוסקוס, מחבתות וופל ופנקייקים, פלאנצ'ה ועוד מלא דברים טובים. פשוט כנסו למוצרים שלנו ותתחילו לשוטט. 

 

תוך 3 ימי עסקים זה אצלכם בבית. וכן, יש עדיין כל מיני הנחות שוות. 

ואתם תמיד מוזמנים להתקשר ולהתייעץ איתנו בטלפון, 077-3002072