עוד ב-2014, כשקמפיין שופינג IL רק התחיל, אנחנו קפצנו מיד כדי להצטרף לשמחה. מוצרים תוצרת ישראל היו מאז ומתמיד מוצרים שאנחנו מעדיפים ושמים בקדמת הבמה אצלנו באתר. מאוד חשוב לנו לקדם עסקים ומוצרים תוצרת IL, גם כי האיכות באמת יותר טובה (אין מה לעשות) וגם כי יש פה גב ועם מי לדבר, אם רוצים לברר משהו, להחליף וכו'. יש שירות לקוחות - זה בעינינו מאוד חשוב!

 

ועכשיו לתכלס, 

 

מה זה ה-שופינג IL הזה?

 

✔️ זה זמן מצויין להנחות שוות במיוחד!

✔️ כן, יש מבצעים כפולים!

✔️ יש משלוח חינם לנק' איסוף מעל 199 ש"ח

✔️ והכי חשוב - מדובר במוצרים שווים ואיכותיים והרבה מהם תוצרת ישראל!

קצת על המוצרים שלנו

 

יש לנו מוצרים איכותיים ומגניבים מכל מיני מחלקות. הנה כמה דוגמאות ממחלקת ניקיון הבית - מגב הפלא שלנו (תוצרת ישראל), דלי הפלא, צינורות, פאסר למרפסת, חבילת אביזרים מתכווצים כמו (דלי, סל כביסה ומתקן לייבוש כלים) ועוד רבים נוספים. 

 

כמובן שיש לנו את מחלקת כלי האוכל, שבאמת מלאה בכל טוב. גם כלים למתקדמים בבישול ואפיה, כמו למשל - מכונות פסטה, מאסטר סלייסר, מחבתות וסירים של אינדוקציה ועוד. וגם כלי גאדג'טים שפשוט כיף שיש לנו במטבח - כנסו להציץ >> https://bit.ly/2X3bR82 

 

מחלקות נוספות אצלנו באתר עם הנחות שופינג IL הם מחלקת פתרונות אחסון ותלייה שלנו (תלייה ללא קידוח), פיצ'פקעס לבית, אביזרים למשרד, אביזרים לטיולים מחוץ לבית, מתנות שוות לילדים, לעצמכם, לגננות. בקיצור, כנסו לאתר ותתחילו לגלול ולחפש מה שמתאים לכם, כי בטוח תמצאו משהו שחסר לכם ויבוא לכם בדיוק בול בבית, במיוחד במחירי מבצע. 

 

אז מה אתם צריכים לעשות בשביל להשתתף במבצע שופינג IL?

 

???? לעקוב אחרינו בעמוד, לדעת מתי זה מתחיל…

???? לעקוב אחרינו באינסטוש

???? לכתוב לנו וואטסאפ במידה שיש לכם שאלות >> https://bit.ly/3aZq9ur 

???? ולבחור כבר מוצרים באתר, כדי שתהיו מוכנים (:



מזמינים אתכם גם להירשם לניוזלטר שלנו, שם תוכלו לקבל תזכורות על מתי שופינג IL מתחיל וגם מוצרים חדשים שהכנסנו לאתר. (אל תשכחו לעקוב אחרינו, לחצו פשוט על האייקונים, כאן למטה.)

 

חוץ מזה, החנות שלנו נמצאת בת"א, כשאתם באזור, בואו לבקר, תעשו טיול בחנות ותגידו שלום. אנחנו מגיעים לכל מקום בארץ עם משלוחים, תוך 3 ימי עסקים. 

 

אנחנו פה בשבילכם,

משפחת פיצ'יפקעס