אחד מהדברים החשובים אצלנו בפיצ'פקעס הוא השאיפה למצוא מוצרים איכותיים, במחירים טובים שהם תוצרת ישראל. היכולת לקנות תוצרת ישראלית היא ערך שנמצא עמוק ב-די אן איי שלנו. אולי זה קשור לכך שאנחנו דור שלישי לחקלאים ועובדי אדמה, ואולי זה קשור לכך שאנחנו מאמינים שבישראל יש את המוחות הכי טובים.

כך או כך - אנחנו עושים כמה שיותר כדי לקדם מוצרים איכותיים תוצרת ישראל במחירים שווים לכל נפש. 

אחד המוצרים הבולטים שלנו הוא מגב הפלא - מדובר בפטנט ישראלי לניקוי חלונות. מה שמיוחד בו זה שהוא מאפשר לנקות את החלון משני הצדדים מבלי לפרק אותו. אפשר לנקות איתו את כל סוגי החלונות - חלונות כיס במטבח, בחדר שינה וחלונות גדולים בסלון או במרפסת שמש. 

מה שמרגיע ב-לקנות תוצרת ישראל הוא השקט הנפשי. יש אחריות של 3 שנים, יש עם מי לדבר, תמיד אפשר לקנות אביזרים נוספים במידת הצורך ובלי בעיה. כשקונים אצלנו, יודעים תמיד שיש עם מי להתייעץ, לשאול או לברר. 

עוד דוגמה למוצר תוצרת הארץ הוא ה-"פאסר" (Passer) פטנט לניקוז מים שמאפשר לנו לגרוף את המים בשטיפה לניקוז בלי שעות של מאמץ. הפאסר מונע מהמים להיכנס לתוך המסילות במרפסת ועוזר לנו בקלות להגיע ישירות לניקוז.  

כבר אמרנו שהמוחות הישראלים הכי שווים?!  (:

לכן, מאחר וחשוב לנו לקדם כמה שיותר מוצרים תוצרת ישראל - יש לנו הנחה קבועה על המוצרים. כל מי שקונה מעל ל-100 ש"ח מקבל 15% הנחה על המוצרים הישראלים.

מזמינים אתכם גם להירשם לניוזלטר שלנו, שם תוכלו לקבל תזכורות על מבצעים שווים או מוצרים חדשים שהכנסנו לאתר. בנוסף, תעקבו אחרינו באינסטגרם ובפייסבוק - גם שם אנחנו מעדכנים אתכם על הנחות מיוחדות. 

חוץ מזה, כשאתם בת"א בואו לבקר ותעשו טיול בחנות ותגידו שלום