אנחנו כל כך מתרגשים שמגיע אלינו מוצר חדש ועוד יותר מתרגשים לספר לכם עליו. הפעם מדובר במקציף חלב נטען (עם בונוס, חכו להמשך).

 

כן, לחלקנו יש מכונות קפה מכל הסוגים והמינים - אבל לא תמיד יש לנו כוח למלא, להפעיל, לנקות וכו'. 

 

לפעמים פשוט בא לנו קפה רגיל עם חלב מוקצף. 

 

עם המקציף החלב החדש שלנו אפשר להקציף רק כוס חלב אחת. אם אנחנו לבד ולא רוצים לבזבז יותר מדי חלב במקציפי חלב הגדולים זה פתרון מושלם. וגם, הרבה יותר קל לשטוף את הזרוע המקציפה רגע במים מאשר לנקות עכשיו את הכלי של מקציפי החלב. (בואו נודה בזה, אם לא שוטפים שניה אחרי, אז אנחנו בבעיית ריח רצינית.)

 

אז חוץ ממקציף שקל לנקות ונוח לאחסן - יש לו עוד יתרונות:

 

  1. שלוש עוצמות מהירות להקצפה - הכי שווה לבחור לעצמך איזה קצף אתה רוצה. יש אנשים שאוהבים מלא קצף קצפתי כזה שממלא את הכוס, יש כאלה שאוהבים את החלב מוקצף עדין כזה, שלא מרגישים יותר מדי. כשבוחרים את מהירות ההקצפה בעצמכם, הרבה יותר קל לשלוט על רמת הקצף והקפה יוצא מושלם. 

 

  1. מקציף שנטען דרך USB - שמעתם על זה פעם? לא הטענה בחשמל, בלי להחליף בטריות. פשוט מחברים רגע למחשב או אפילו לאוטו והמקציף נטען לדרך. זה אחלה מקציף לקחת לטיולים, לפיקניק בשטח. הרי אם אפשר לשתות קפה עם סטייל גם ליד הנחל, אז למה לא?

 

  1. זרוע נוספת להקצפה - בקליק אחד אפשר להחליף את זרוע ההקצפה לזרוע שמקציפה ביצים ושמנת לעוגות ומאפים. כן, מה ששמעתם! זה לא רק מקציף חלב. המכשיר יכול גם להקציף בקערה כמעט כל מה שנרצה ובלי להוציא את המקציפים הגדולים שתופסים לנו הרבה מקום. 

 

בקיצור, אם אתם אוהבים קפה וקצף שמותאם אישית לטעם שלכם ועל הדרך גם מקציף שיכול לעזור לכם בכל מה שקשור לאפייה - זה המקציף בשבילכם. 

 

 

כנסו להזמין >>  https://bit.ly/3CrYTk7 

ותוך 3 ימי עסקים (אפילו פחות) זה אצלכם לקפה של הבוקר (: