שירות לקוחות

 

שאלות ותשובות

 

מהו "החשבון שלי"?

מיד עם ההרשמה לאתר נוצר לכל לקוח דף לקוח אישי בשם "החשבון שלי" בדף זה ניתן לעקוב אחרי הזמנות בתהליך, לראות קניות שכבר בוצעו, לעדכן פרטים ולראות את סל הקניות.

מהו סל הקניות?

מצאתם מוצר שאתם רוצים להזמין? מה שנותר לכם לעשות זה להוסיף את המוצר לסל הקניות, על ידי לחיצה על הסימן של עגלת קניות, ומיד יופיע לכם בראש הדף לשונית שתודיע על שהמוצר הוסף לסל הקניות בהצלחה.
לא ראיתם את ההודעה? עלו לראש הדף בו אתם נמצאים בפינה השמאלית של הדף יופיע לכם סל הקניות עם הסכום של המוצר. עמדו עם העכבר על הסל ומיד יופיע לכם סל הקניות עם המוצר שבחרתם לקנות.
רוצים להוסיף מוצרים נוספים? אל דאגה הסל שלכם נשמר כל עוד אתם גולשים באתר. פשוט עברו בין הדפים או הקטגוריות השונות, ובכל רגע שתרצו להשלים את ההזמנה, פשוט עמדו על סל הקניות ועברו לקופה לסיום ההזמנה.

מהו חיפוש מוצר?

מחפשים מוצר ולא מוצאים? באפשרותכם מספר אפשרויות חיפוש. בתחתית האתר יופיעו לכם תגיות נפוצות, אלו מילות חיפוש נפוצות שמחפשים אצלנו באתר.
לחיצה על התגית חיפוש תציג בפינכם את המוצרים הרלוונטיים ביותר לאותה למילה.
לא מצאתם על פי תגיות חיפוש הנפוצות? לא להתייאש!!! בראש הדף מעל הקטגוריות מופיע שדה חיפוש בו תוכלו לרשום מילה או מילות חיפוש ותקבלו את התוצאות הקרובות ביותר למילה שרשמתם.
ובכל מקרה אנחנו פה, בטלפון או במייל נשמח לעזור לכם למצוא את מה שאתם מחפשים.

מהו קוד קופון?

קוד קופון זהו קוד שמקבלים מאיתנו המקנה הטבה או הנחה לקניה באתר לזמן מוגבל ובהתאם לתנאי ההטבה. בעת מבצע עם קוד קופון אנו שולחות את הקוד ללקוחותינו.
אין כפל מבצעים.
תוקף המבצע יהיה כאמור בדיוור המבצע במייל/בגלריית המבצע באתר
פיצ'פקעס שומרת לעצמה את הזכות להמשיך או להפסיק כל מבצע בכל עת.

האם ניתן לאסוף מוצרים באיסוף עצמי?

בהחלט אפשר! במידה ובחרתם לאסוף את ההזמנה בעצמכם כל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר או בשליחת מייל או להתקשר לשרות לקוחות ולציין מתי תרצו להגיע לאסוף את ההזמנה.
החנות שלנו נמצאת בכתובת:
שד' המעפילים 36 יד אליהו תל אביב בקומת הקרקע, פתוחה בימי א'- ה' בשעות 9:00-18:00 ובימי ו' בין 09:00 עד 14:00
*באזור יש חניה מסומנת, וחניון קרוב גם.
בעת ביצוע ההזמנה יש לבחור "איסוף עצמי" מתוך אפשרויות השילוח ולא תחוייב/י בדמי משלוח.

האם יש לנו חנות שאפשר להגיע אליה?

בהחלט אפשר! החנות שלנו נמצאת בכתובת:
שד' המעפילים 36 יד אליהו תל אביב בקומת הקרקע, פתוחה בימי א'- ה' בשעות 9:00-18:00 ובימי ו' בין 09:00 עד 14:00
*באזור יש חניה מסומנת, חניון קרוב ויש לנו גם חניה פרטית, רק תתקשרו ואנחנו נפתח לכם את השער.
ואם בכל זאת תרצו להזמין מראש כדי להמשיך עם התוכניות שלכם במהלך היום מוזמנים לבחור באיסוף עצמי בעת ביצוע ההזמנה וכמובן לא תחוייב/י בדמי משלוח.

האם פיצ'פקעס הוא אתר מאובטח?

כן, פיצ'פקעס הינו אתר מאובטח. כל הנתונים שתזינו למערכת יישארו חסויים ומאובטחים לחלוטין. אנו מייחסים חשיבות עליונה לאבטחת המידע של לקוחותינו ומפעילים מערכות מתקדמות על מנת להגן על סודיות המידע.
כחלק מצעדי אבטחת המידע בהם אנו נוקטים, מיד לאחר ביצוע העסקה אין שום מידע של כרטיסי האשראי שנשמר באתרנו.
על מנת להבטיח את השמירה על מידע רגיש זה אנו משתמשים בפרוטוקול אבטחה גבוהה ביותר שיש במסחר האלקטרוני (PCI DSS) בטכנולוגיה זו המידע בדבר פרטי החיוב של הרוכש מוצפן ונמחק מייד לאחר הרכישה

איך ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של פיצ'פקעס?

ניתן לפנות אלינו בכל שאלה בטלפון 077-300-2072 בימים א'-ה', בין השעות 9:00-18:00. כמו כן, ניתן לשלוח אלינו מייל לכתובת : [email protected]
חדש באתר מרכז שרות והזמנות גם בוואצאפ לשירות לקוחות בוואטסאפ, לחצו כאן!

ונשמח לעמוד לשירותכם.